Wachttijden per taal

De behandeling van een patiënt wordt binnen Stichting Sarya door een multidisciplinair team uitgevoerd. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor uitgebreide psychodiagnostiek, zoals bijvoorbeeld persoonlijkheidsonderzoek.

Onderstaande wachttijden gelden zowel voor de Basis GGZ als de Specialistische GGZ.
De talen waarin behandeling geboden kan worden en de wachttijden per 2 december 2022 zijn:

Taal Weken
Azerbeidzjaans 13 - 15
Berbers aanmeldstop
Engels 18 - 20
Farsi / Dari 12 - 14
Frans aanmeldstop
Klassiek Arabisch aanmeldstop
Marokkaans Arabisch aanmeldstop
Nederlands 20 - 22
Pools 13 - 15
Russisch 15 - 17
Spaans 15 - 17
Turkmeens 13 - 15
Turks 19 - 21

De behandeling kan bestaan uit verschillende interventies en wordt vanzelfsprekend afgestemd op de zorgvraag van de patiënt. De interventies vinden bij voorkeur face-to-face plaats maar kunnen ook worden ondersteund door telefonische behandelingen, eHealth behandelingen en of groepsbehandeling.

Scroll naar top