Klachtenregeling

Uw wensen staan centraal voor de medewerkers van Stichting Sarya. Wij proberen ons werk daar zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over onze hulpverlening. Mocht dat het geval zijn, dan is ons advies dit allereerst te bespreken met de medewerker over wiens werk u ontevreden bent. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de general manager door een mail te sturen naar info@stichtingsarya.nl. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren op uw bericht.

Klachtenloket Zorg

Stichting Sarya is tevens aangesloten bij het onafhankelijke Klachtenloket Zorg.

U kunt uw vraag of klacht ook rechtstreeks voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.  Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

 De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Scroll naar boven